Junior Way Team: нелегкий старт

Нагадаємо, що херсонське раллі «Чумацький шлях», перший етап чемпіонату України, став дебютом молодіжного проекту Junior Way Team, в  якому можуть приймати участь винятково спортсмени молодші за 25 років.

Гоночний уікенд для «джуніорів» почався з товариських заїздів на картах, влаштованихх організаторами раллі "Чумацький шлях” за день до початку ралійної гонки. Тут, в традиційно молодіжному автоспорті, пілоти були на висоті: Павло Малов і Олексій Долот вийшли у фінал, де пілот з Черкас зайняв четверте місце, а донечанин переміг. Однак очікувати що і в головному змаганні уікенду успіх прийде настільки ж швидко і легко - не доводилось.
 

Раніше за всіх труднощі спіткали Олексія Долота, на його автомобілі ще під час тестів було виявлено проблеми зі счепленням. Усунути їх за ніч перед змаганнями вдалось лише частково: з самого старту пілот розумів що перемикати передачі йому доведеться не застосовуючи зчеплення. Незважаючи на це, Олексій та його штурман Андрій Ніколаєв завершили перший день перегонів на дев’ятому місці в класі 3, поступившись всього півтори секунди більш досвідченим партнерам по команді Дмитру Разивілу та Павлу Кононову. Третій екіпаж Junior Way Team, Павло Малов та Олександр Островський, тим часом очолював перегони в класі У1600, випереджаючи найближчого суперника майже на 9 секунд.
 
 

Нажаль, дистанцію другого, найбільш складного дня раллі повністю подолати зміг лише Радзивіл. Дебютант повноприводного класу не форсував подій, провівши гонку в середньому темпі і в результаті фінішував на шостій сходинці, здобувши для команди 30 залікових балів. Можливо, поряд фінішував би і його партнер по команді Долот – однак проблеми з трансмісією змусили його зупинитись на СД6.
 
Прикріше за всіх було Малову, котрий ще за дві ділянки до кінця перегонів йшов першим в своєму класі. Однак на СД8 у екіпажа розбортувалось колесо, що призвело до втрати 40 секунд – звісно лідерство було втрачено. Однак, і фініш на другому місці був би для черкащанина непоганим результатом – та за п’ять кілометрів до жаданого призового місця темпу не витримали колісні шпильки.
 
Дмитро Радзивіл: "Добре, що я став єдиним, хто зумів дістатись фінішу і принести залікові бали нашій команді. Але вцілому  я собою незадоволений. В перший день ми їхали більш-менш чисто, але це було зовсім повільно. На другий день ми додали в швидкості – і одразу стали робити помилки, втрачати траєкторії, поїхали брудно. Необхідно працювати над тим, щоб їхати і швидко, і правильно ”.
 
Олексій Долот: "Відверто кажучи, такі сходи найприкріші. Якби я сам вилетів кудись, нехай навіть перекинув би авто – було б не так прикро, адже сам був би винен. Але коли намагаєшся їхати обережніше, не виходячи за рамки, коли дуже сильно прагнеш фінішувати, а тебе підводить механіка – це звісно неприємно. При цьому я розумію, що мені ще дуже далеко до розуміння повноприводного авто і я їду набагато повільніше, нід дозволяє машина. Будемо тренуватись і вчитись далі.”

Павло Малов: "Я задоволений гонкою, але не задоволений результатом. Гонка пройшла дуже цікаво, ми впевнились, що можемо їхати в гарному темпі, котрий дозволяє боротись за перемогу. Окрім того, ми проїхали майже всю дистанцію, отримавши, таким чином, великий бойовий досвід. Так що єдине, що може засмучувати – це відсутність фінішу і, як наслідок, балів в командну скарбничку” .
23 травня
2013
ПІДТРИМАЙТЕ ПРОЕКТ